الثلاثاء

مبارتين قويتين في عرض "MainEvent" القادم


وقد حددت WWE مبارتين لعرض مين ايفنت القادم والذي 

سيقام الليلة في مدينة لويزيانا وكانت المباريات كالأتي : 

1 - "داميان سانداو" ضد "جون سينا" .. 

2 - "بيج شو" ضد "شيماس" .. 


شارك المقالة مع أصدقائك ☺

هناك 15 تعليقًا:

  1. يا اخي مستر بيرفكت لا يصح هكذا كل شوي سارق الخبر من WWE4u , المشكلة ماتغير ولا شئ فيه نسخ و لصق على طول لازم القيصر تيكر يتفاهم معاك

    ردحذف
  2. 4u لم يضعوا هذا الخبر ..
    ما الذي تتكلم عنه ؟

    ردحذف
  3. ههههههههههه انت فاكرني زيك ولا ايه يا عبد الله هنقل الخبر من موقع بالكلمة والحرف .. احنا بروفيشنال مش هواة مش حضرتك

    ردحذف
  4. انا لا اقصد هذا الخبر يا اخواني اقصد باقي الاخبار شوفها كلها ماخذها من فور يو و انا متاكد

    ردحذف
  5. طيب نشوفها ونحكم ولو مطلعتش منقولة هتخرج من الموقع ده ومن غير معدل كلمة واحدة من مواضيعي .. اتفقنا ؟

    ردحذف
  6. شوف انا ما قصدي اهينك ولا شئ بالعكس انا احبك و اعزك لكن اقول بعض الاخبار منقولة يعني نفس صيغة الخبر و كل شئ و كل وقت انت تنزل خبر و قيصر تيكر يقول نزل 4 اخبار فقط باليوم انت تنزل 20 خبر باليوم مايصلح كذا ماراح احد يقدر يعلق ابدا على الاخبار شوف الان انخفض مستوى التعليقات ولا واحد يعلق

    ردحذف
  7. انا بقالي يومين منزلتش غير خبرين أكيد قصدك علي MrTop.Star مش انا

    ردحذف
  8. يمكن هو بس الظاهر في واحد اشتكى علي و عليك انت اننا بننقل اخبار من wwe4u

    ردحذف
  9. احنا هنروح لبعيد ليه تقدر تشوف جميع أخباري اللي نزلتها في الموقع من 8 شهور لحدالنهاردة لو لقيت خبر منقول انا مستعد اعتزل اشوف مصارعة تاني واسيبلك الموقع ده دلوقتي حالا .. والصراحة الناس كلها بتشتكي منك انت ان كل اخبارك ناقلها من نفس الموقع وبتتمسح دايما ;)

    ردحذف
  10. لا والله انا ما انقلها انا اغير كل شئ فيها اكتببها في ايدي ولا تنقل من الموقع خلاص انا اسف لكن ممكن طلــب :)

    ردحذف
  11. صدقني والله انت بتنقلها بالحرف الواحد و موقع WWE4U بيجيب اخبار من نفس مصدرنا لكن الاساليب مختلفة تماما بيننا وبينهم ... ولو فعلا مواضيعك بتغير فيها كل شيئ ليه بتروح عالمسودة وتتحذف .. واتفضل اطلب

    ردحذف
  12. ممكن تقولي كيف تترجم الاخبار من موقع WWE الرسمي بشكل واضح يعني اتمنى تعلمني

    ردحذف
  13. أولا انا مبنقلش من موقع wwe الرسمي دي مواقع تانية خالص وأجنبية

    ثانيا : لازم تكون خبرة كبيرة في الانجليزي علشان تترجم الاخبار بسهولة ومتلجأش لجوجل واللي 90% من ترجمته ليس لها معني

    ردحذف

جميع الردود تعبّر عن رأي كاتبيها فقط. حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط أن لا يكون الرد خارج نطاق الموضوع وأن يكون خال من الكلمات البذيئة.
تذكّر قول الله عز وجل (مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاَّ لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد).

عروض المصارعة

إقرأ المزيد