الخميس

فيديو عرض ماين ايفنت الأخير بتاريخ 16/1/2014 (مترجم على اليوتيوب)


نقدم لكم أعزائنا المتابعين والزوار الكرام فيديو عرض الماين ايفنت الاخير بتاريخ 16/1/2014 والذي شهد أحداث ونزالات مشوقه مترجماً للعربية




فيديو العرض مترجم على اليوتيوب


اذا لم يعمل الفيديو اضغط هنا

مشاهده ممتعه للجميع
شارك المقالة مع أصدقائك ☺

هناك 13 تعليقًا:

  1. شكرا على الفديو المترجم

    ردحذف
  2. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
    الردود
    1. موب كلهم بس توب ستار شايف نفسه يضحك علينا واحد مغرور زي

      حذف
    2. هيضحك عليك ازاي يعني انت لو مش عاجبك اخباري مع الف سلامي انا عمري ما دخلت باسم غير معرف مزيف انت عايز تسوء سمعتي في الموقع وخلاص لو مش عاجبك اخباري ياخي لا تاتي اليها وانت شكلك اللي بتسوء سمعه الموقع لما تشتم باقي المحررين وشكلك انت اللي كنت بتعمل كل ده بس عايز تسوء سمعتنا

      حذف
    3. علي فكره انا شاكك ان غير معرف يكون القيصر والله انا شاكك ان في احد بيحاول يسوء الموقع ويخربه او ممكن يكون عاشق فان دا جو او عاشق كيرتس اكسل هو اكيد احد منهم بيعمل هذه الالعيب عليكم حاولو تتصرفو باسرع وقت لان كده الموقع بيخرب والله

      حذف
    4. انا ما سبيت ولا محرر انت واحد كزاب انا لو اقدر انشر صورة لنشرت صورة تبين انك تعلق بغير معرف

      حذف
    5. اتفق مع مستر توب .. حسبي الله ونعم الةكيل في اللي نطق لفظ سيء في هذا الموقع وينكر مجهود المحررين

      حذف
    6. يا ابن الزانية

      حذف
  3. ارقص يا هلالي ايه الاخبار الحلوه دي

    ردحذف
  4. عرض جيد


    شكرا لك على الفيديو

    ردحذف
  5. ليش ما جبتم ترجمه على عرض رو ؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف

جميع الردود تعبّر عن رأي كاتبيها فقط. حريّة النقد والرد متاحة لجميع الزوار بشرط أن لا يكون الرد خارج نطاق الموضوع وأن يكون خال من الكلمات البذيئة.
تذكّر قول الله عز وجل (مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاَّ لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد).

عروض المصارعة

إقرأ المزيد